למה לבחור בפאר לוין תקשורת
פאר לוין תקשורת התברגה בשנים האחרונות בצמרת משרדי יחסי הציבור בישראל והנה כיום מהגדולות ומהמובילות בתחומה.
תחומי הפעילות של פאר לוין תקשורת מתמקדים בעיקר בזירה הציבורית, העסקית, הכלכלית והפוליטית, אך לא רק.
עידן הפריחה של משרדי יחסי ציבור
השיח התקשורתי הפוקד לאחרונה את הברנז'ה, נסוב סביב מקומו של דובר, יועץ תקשורת או יחצ"ן בתוך העולם התקשורתי המורכב והמשתנה לנגד עיננו.
לסמן את האיש הרע
דומה שמאבקים ציבוריים פורצים במציאות הישראלית חדשות לבקרים. משבר רודף משבר ומאבק רודף מאבק. כולם כאחד מטרתם הראשונה היא לתפוס את תשומת הלב התקשורתית והציבורית ולייצר כותרות.
יח"צ ככלי לבניית מוניטין
ארגז הכלים המצוי בידיו של יועץ תקשורת נועד לתת יכולת לשנות דעות, לעצב אותן ולהשפיע על עליהן. במילים אחרות, עולמות התוכן של יחסי ציבור מהווים כלי עיקרי לעיצוב דעת קהל, לבניית תדמית ולהשגת המוניטין הרצוי.
ניהול משבר תקשורתי
אין כמעט ארגון ציבורי, חברה עסקית או איש ציבור שלא חוו בשלב כזה או אחר משבר תקשורתי, שברוב המקרים נוחת עליהם יום בהיר אחד ללא כל הודעה מוקדמת.
פעילות איש יחסי הציבור כאיש סוד
יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור מקדישים את מירב מרצם, זמנם וכשרונם עבור לקוחות מתחומי פעילות שונים, בין אם מדובר בחברה מסחרית, ארגון ציבורי, גוף פיננסי, משרד רואי חשבון, עורכי-דין או בבעל עסק קטן ומשפחתי.
הרשתות החברתיות בשירות היח"צ
המדיה החברתית בפרט והזירה הדיגיטלית בכלל, חדרו בעוצמה אל עולם יחסי הציבור וכיום ברור שאי אפשר לנהל אסטרטגיה יעילה של יחסי ציבור ללא שימוש מאסיבי ברשתות החברתיות.
עיצוב – להיות זכיר בעולם מהיר
להיות זכיר בעולם מהיר – לכמה פרסומים אנחנו נחשפים כל יום? לכמה מהן שמנו לב ?ככל הנראה פספסנו את הרוב, במקרה הטוב התייחסנו ל1, 2 שבאמת נגעו אלינו, שהיו במקום הנכון ובזמן הנכון ואו היו עם העיצוב הנכון. משהו זכיר.
יחסי ציבור
עולם יחסי הציבור התפתח בשנים האחרונות והפך להיות מרכיב מרכזי אצל פוליטיקאים, בחברות, ארגונים וכמעט בכל מקום שיש לו נגיעה לציבור הרחב, בעל עניין תקשורתי או כזה המבקש ליצור סביבו שיח תקשורתי.