מפריד צהוב

בשנים אחרונות הנגב נמצא בתנופת פיתוח אדירה. לצד הצמיחה העסקית, הכלכלית והציבורית המתרחשת בחבל ארץ מיוחד זה, ולאחר שנים רבות בהן אנו מייצגים מספר רב של לקוחות בדרום הארץ, החליטה פאר לוין תקשורת לבסס ולהעמיק את פעילותה בנגב.

התובנה העומדת בבסיס ההחלטה להקים משרד בנגב בנוסף למשרדנו בתל-אביב, היא הציפייה של לקוחותינו  – חברות, עסקים וגופים ציבוריים –שיהיה לנו DNA של נגב בנוסף לגב התל-אביבי, שאת חשיבותו אין צורך להסביר.

גאוות היחידה, את החיבור לאדמה, הנאמנות והמסירות לנופים, לאנשים, לכלכלה ולציבוריות, הינם משהו ייחודי ששייך לנגב ולתושביו. אנחנו בפאר לוין רצינו להפוך גם פיזית לחלק מההוויה הזו.

כדי להגשים את המטרות הללו, צירפנו אל משפחת פאר לוין תקשורת את איה דבורין, חברת קיבוץ להב, יועצת תקשורת ותיקה ומוערכת בנוף התקשורת ויחסי הציבור בנגב.

איה מנהלת את פאר לוין נגב ומשמשת אשת הקשר הישירה והגורם המקצועי הבכיר בנינו לבין לקוחותינו, בנוסף ליועצינו המקצועיים שכבר עובדים עם גורמים בנגב והפכו בעצמם זה מכבר לחלק אינטגרלי מנופו של הנגב.

כדי להעצים את איכות השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו בנגב, אנו מעמידים לרשותם גם את הניסיון, המקצועיות, הקשרים, היכולות ואת כוח האדם הקיימים במשרד הראשי שלנו בתל-אביב.

פאר לוין נגב לצד המשרד הראשי בתל-אביב, הינה חברת תוכן, אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור, שיווק בדיגיטל, מיתוג, עיצוב ופרסום מהגדולות ומהמובילות בתחומה.

את התוכן המקצועי שאנו כותבים עבור לקוחותינו – את הסיפור הנכון והמדויק שלהם – אנו מפיצים במגוון אמצעי התקשורת הרלוונטיים, בהתאמה מדויקת ונכונה לכל לקוח.

המושג, שפעם כינו אותו "אמצעי תקשורת", שינה ושדרג את פניו בעשור האחרון, וכיום הוא מכיל בתוכו הרבה מעבר לכלי התקשורת המסורתיים (רדיו, עיתון, טלוויזיה).

"כלי התקשורת" שאנו מציעים כיום ללקוחותינו כוללים כמובן את אלו המסורתיים, אך גם הרבה מעבר – שכן האפשרויות כיום הן נרחבות ומגוונות, ובעיקר מדויקות עבור הפצת התכנים הספציפיים של כל לקוח ובנויות לפי מטרותיו, מאפייניו ותקציבו.

למשל, אם ללקוח אחד הכלי התקשורתי הנכון ביותר להפצת התכנים שלו הוא עיתונות כלכלית, ללקוח אחר יהיה אולי נכון יותר לעשות שימוש בניוזלטר מעוצב ומעניין שיופץ ישירות לקהל היעד הספציפי שבו הוא מעוניין.

אם ללקוח מסוים הכלי הנכון ביותר יהיה הפצת תכנים באמצעות סרטונים קצרים וקידומם בערוץ יוטיוב ייעודי, הרי שללקוח אחר ייתכן והכלי השיווקי הנכון יותר יהיה דווקא הקמת עמוד פייסבוק מעוצב וכתוב בקפידה אשר יקודם לקהל יעד ספציפי.

ללקוח בעל אופי אחר ייתכן והכלי הנכון יהיה דווקא כתבות תוכן שיקודמו ויופצו על ידי קידומם באוטבריין / טאבולה, בתוספת הפצת התכנים לעיתונות היומית המודפסת או למקומונים, לחדשות ברדיו ובטלוויזיה או באינטרנט.

מכאן שמגוון האפשרויות התקשורתיות כיום הינו עצום ולכן נדרש אבחון מדויק של צרכי הלקוח, יכולות גבוהות של כתיבת תוכן, שליטה טכנולוגית מלאה, הבנה תקשורתית עמוקה, מערך היכרויות עם עיתונאים ומעצבי דעה וכמובן הענקת שירות מקצועי ואישי לכל לקוח.

כאן בדיוק אנו בפאר לוין תקשורת נכנסים לתמונה.

אנחנו מעניקים ללקוחותינו את מכלול שרותי התקשורת ובניית התוכן במגוון תחומי התמחות: בזירה העסקית, הציבורית, המוניציפאלית, תרבות, אירועים, חינוך, כלכלה, רפואה, בריאות, נדל"ן, טכנולוגיה, אקדמיה, תחבורה, משפט, פוליטיקה ועוד.

פאר לוין תקשורת פעילה מאז שנת 2007 ומטפלת בלמעלה ממאה לקוחות קבועים, בנוסף ללקוחות אד-הוק בענייני משברים, מאבקים וקמפיינים.

כל זאת באמצעות שדרה ניהולית וצוות מעולה של 30 עובדים מקצועיים ויצירתיים. 

בין לקוחותינו

מפריד צהוב

יוצרים מציאות כבר למעלה מעשור

בואו נחשוב ביחד
איך יוצרים את המציאות שלכם
מפריד צהוב